Jdi na obsah Jdi na menu

AKTUALITY

Příspěvky

Úkoly pro nemocné děti-probráno do 11.1.2012

 
11. 1. 2012 | | Rubrika: AKTUALITY | Komentářů: 0

Volba do ŠR

 
30. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY | Komentářů: 0

PF 2012

photomica_com.jpg

 
23. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY | Komentářů: 0

Poděkování a přání

 
23. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY

Zemřel Václav Havel

 
18. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY | Komentářů: 0

Besídka úterý

Vážení rodiče, dejte prosím dětem na besídku slavnostní oblečení. Markéta, Karolína, Lucka, Jana, Kačka, Veronika si mohou přinést oblečení ve stylu středověkých tanců. Jinak prosím o sukni u dívek a bílou halenku, tričko, nebo košili.

Oblečení asi takto? ::::

 

 
16. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY

Výstava betlémů

betlemy.jpg

 
16. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY

Vánoční besídka

 
13. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY

Platný rozvrh od 12/2011

 
7. 12. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY

Režim vyučování + rozvrh hodin

Instrumentální obohacení (FIE – Feuerstein's Instrumental Enrichment)

 

Prof. Reuven Feuerstein, PhD.Metoda vychází z předpokladu, že intelekt není stálá vlastnost jedince, ale může být změněna. Neexistují trvalé podmínky nebo genetické dispozice, které komukoli znemožňují myslet a učit se.

Metoda je založena na teorii Strukturální kognitivní modifikaci (SCM – Structural Cognitive Mediation). Ta tvrdí, že inteligence může být změněna, protože neexistují neměnné podmínky nebo genetické předpoklady, které zabraňují rozvoji myšlení a učení. Strukturální kognitivní modifikace vychází z předpokladu, že všichni lidé se přizpůsobují novému prostředí – jsou adaptabilní – a jsou schopni zvýšit své schopnosti. Jsou kognitivně modifikovatelní prostřednictvím Zkušenost zprostředkovaného učení, které vytváří kognitivně modifikovatelné prostředí. Všichni lidé jsou schopni využít vyučování zacílené na kognitivní rozvoj, které umožňuje školní, akademický, sociální a osobnostní růst.

Feuersteinova metoda Instrumentálního obohacení je založena na zprostředkování postupně stále náročnějších úkolů sestavených do cvičných sešitů – instrumentů. Pracuje se převážně jen s papírem a tužkou.

 

Cílem metody je zvýšit kritické myšlení dětí i dospělých, rozvinout jejich schopnost se učit. Předávat jim strategie a způsoby duševní práce tak, aby se dobře orientovali ve vlastním životě i ve světě. „Naše děti si to zaslouží a 21. století to vyžaduje.“ To je Feuersteinova výzva.

 

Metoda je experimentálně ověřována, oceňována a používána na celém světě již více než 50 let. Byla přeložena do 28 jazyků – včetně češtiny a slovenštiny. Používá se ve více než 80 zemích celého světa.

Jsme velmi rádi, že se metoda šíří od roku 2000 mezi zájemci i v Česku a na Slovensku.






 

 
18. 11. 2011 | | Rubrika: AKTUALITY | Komentářů: 0